LockSet » новини » ЯК ЗАХИСТИТИ СВІЙ АВТОМОБІЛЬ?

ЯК ЗАХИСТИТИ СВІЙ АВТОМОБІЛЬ?

Категорія: новини

Не встановлювати сигналізації, які, з точки зору безпеки, надають більше шкоди, ніж користі. Якщо в автомобілі є штатна сигналізація, краще доповнити її імобілайзер, встановивши його під капотом автомобіля. На сам капот встановити замок капота, наприклад, виробництва ізраїльської фірми MUL-T-LOCK. Також необхідно встановити замок, який блокує коробку перемикання швидкостей, наприклад чеський замок CONSTRUCT.
Після цього ваш автомобіль буде не цікавим для автограбіжників.
І насамкінець, порада: ніколи не залишайте в салоні автомобіля цінні речі, щоб не спровокувати дрібних лиходіїв на розбиття скла у вашому автомобілі.
Block Shaft – керує безпекою
Багато вже сказано, написано та показано про механічні системи захисту транспортних засобів. З часом ця тема не тільки не втрачає своєї актуальності, навпаки, інтерес до неї зростає. І це не дивно, якщо взяти до уваги статистику продажу автомобілів. Наприклад: за 1-й квартал поточного року збільшення продажів автомобілів становило 32%. Тому для наших громадян тема безпеки «залізного друга» ще довго залишатиметься актуальною. А найефективнішим з погляду безпеки є поєднання електронних та механічних систем.
Сьогодні мова піде про нову механічну протиугінну систему, яка ще не має аналогів у світлі. За принципом дії вона дуже проста, а з безпеки дуже ефективна. Йтиметься про розробку італійськими інженерами системи, що відома під назвою "Block Shaft". Суть її роботи лягає у блокуванні керма автомобіля.Подібна система існує як штатна та реалізується на машинах стандартної комплектації. Хоча відомо, що вона за змістом усіх відомих причин не забезпечує ефективного захисту автомобіля.
Саме тому і виникла ідея більш надійного блокування рульового валу із забезпеченням реальної стійкості до спроб грубого злому та несанкціонованого розтину за допомогою відмички.
Початок було покладено в 1993 році, коли двоє людей задумалися над тим, як звільнити водіїв від «нічних жахів», що пов'язані з крадіжкою автомобілів. З початку проблема вирішувалася шляхом встановлення звичайних висячих замків безпосередньо на рульове колесо, що блокує рульовий вал і заважає його руху. Наступні два роки пройшли у пошуках та випробуваннях відповідних матеріалів, методів їх застосування, та використанні з них відповідних деталей. У 1995 році народився Block Shaft.
Block Shaft – це високо безпечна та надійна система додаткового блокування рульового валу, яка у закритому стані застерігає його несанкціоноване прокручування. Принцип дії системи лягає у відновленні додаткового замка, який при закритті за допомогою спеціального прихованого фіксатора (штиря) блокує кермовий вал. Закриття здійснюється за допомогою ключа та циліндрового механізму Exec виробництва фінської компанії Abloy Oy, що з 1907 року відома у світі своїми надійними системами закривання. Число комбінацій такого ключа досягає 1,9 мільярдів. Конструктивно сам циліндр розміщений у прихованій конусоподібній склянці, яка в заводських умовах приварюється до зовнішнього корпусу рульового валу.Безпосередньо на вісь кермового валу в умовах сертифікованого виробництва приварюється обтискання. Принцип роботи дуже простий. У відкритому стані ключ залишається в циліндрі замка, а в закритому стані (коли кермовий вал заблокований) ключ виймається із замка. Це розроблено для того, щоб не забути закрити замок. Для цього компанія Block Shaft запропонувала дуже просте рішення: ключ замку запалювання та ключ блокування приладу зв'язати між собою гарною стрічкою.
Тобто, коли Ви сідаєте в автомобіль, Ви спочатку вставляєте ключ у запалювання, а ключ Block Shaft у відповідний замок блокування ключа. Далі Вам потрібно розблокувати блокатор. Це робиться легким прокручуванням ключа Block Shaft (ключ Lock Shaft при цьому
залишається в замку!), а потім Ви вже можете завести автомобіль, провертаючи ключ у замку запалювання та рухатися з місця.
Під час зупинки Ви вимикаєте запалення (виймаєте ключ із замка запалювання) і хочете вийти з авто. Але, увага, ключ Block Shaft, який залишається у замку блокування, і пов'язаний із ключем запалювання стрічкою, нагадає Вам, що замок блокатора не закритий. Для закриття замку Вам достатньо натиснути на ключ запалення вгору і повернути його. Коли кермо заблоковане, ключ вийде з блокатора, і … Ви зможете залишити автомобіль.

Ось така «розумна» річ зроблена «розумними» руками, не тільки забезпечить Ваше авто, а ще й нагадає Вам, щоб виходячи з авто не забули скористатися її пристроями. Конструкція блокаторів рульового валу Block Shaft дозволяє відновлювати контрольні прилади та датчики, які світловим або звуковим сигналом сповіщатимуть про стан замку (заблокований або розблокований).