LockSet » новини » BLOCK SHAFT - КЕРУЄ БЕЗПЕКОЮ

BLOCK SHAFT - КЕРУЄ БЕЗПЕКОЮ

Категорія: новини

Багато вже сказано, написано та показано на виставках механічних системах захисту транспортних засобів. З часом ця тема не тільки не втрачає своєї актуальності, а навпаки, інтерес до неї наростає. І це не дивно, якщо взяти до уваги статистику продажу автомобілів. Наприклад: за минулий рік продаж зріс на 32%. Тому для наших громадян тема збереження залізного друга ще довго залишається актуальною. А найбільшим ефектом з погляду безпеки є поєднання електронних та механічних систем.

Сьогодні мова піде про нову механічну протиугінну систему, що не має аналогів у світі. За принципом дії вона дуже проста, а за способом захисту водночас дуже ефективна. Йтиметься про створення італійськими інженерами, системами, що відомі під назвою «Block Shaft». Суть її роботи лягає у блокуванні керма автомобіля. Подібна система існує як штатна та реалізується на автомобілях у стандартній комплектації. Однак відомо, що вона за всіма відомими причинами не забезпечує ефективного захисту автомобіля. Саме тому і виникла ідея надійнішого блокування рульового валу з безпекою реальною стійкістю до спроб грубого злому та несанкціонованого відкриття. Початок було покладено в 1993 році, коли двоє людей задумалися над тим, як звільнити водіїв від «нічних жахів», що пов'язані з крадіжкою авто.По-перше, проблема вирішувалася шляхом відновлення звичайних навісних замків безпосередньо на рульове колесо, що блокувало рульовий вал у деяких точках і заважало його повороту. Наступні два роки пройшли у пошуках та дослідженнях відповідних матеріалів, методів їх заснування, та виконання з них відповідних деталей. У 1995 році народився Block Shaft. Block Shaft – це високо безпечна та надійна система додаткового блокування рульового керма, яке у закритому стані запобігає його несанкціонованому прокручування. Принцип дії системи лягає у відновлення додаткового замка, який при замиканні за допомогою спеціального загортання фіксатора (штиря) блокує кермовий вал. Закриття здійснюється за допомогою ключа та циліндричного механізму Exec виробництва фінської компанії Abloy Oy, що з 1907 року відома у світі своїми надійними системами закривання. Число комбінацій такого ключа досягає 1,9 мільярдів. Конструктивно сам циліндр розташований у закритій конусоподібній склянці, яка в заводських умовах приварюється до зовнішнього корпусу рульового валу. Безпосередньо на вісь кермового валу в умовах сертифікованого виробництва приварюється обтискання. Принцип роботи дуже простий. У відкритому положенні ключ залишається в циліндрі замка, а в закритому положенні (коли кермовий вал заблокований) ключ виймається із замка. Це зроблено для того, щоб не забути закрити замок. Для цього компанія Block Shaft запропонувала дуже просте рішення: ключ замку запалювання та ключ блокування пристрою зв'язати між собою красивою стрічкою. Тобто, коли Ви сідаєте в автомобіль, Ви спочатку вставляєте ключ у замок запалювання, а ключ Block Shaft у відповідний замок блокованого пристрою. Далі Вам необхідно заблокувати блокатор. Це робиться легким прокручуванням ключа Block Shaft (ключ Lock Shaft при цьому залишається в замку!), а потім Ви можете завести автомобіль прокручуванням ключа в замку запалення і рухатися з місця. При зупинці Ви вимикаєте запалення (виймаєте ключ із замка запалювання) і хочете вийти з авто. Але, увага, ключ Block Shaft, який залишається у замку блокатора і пов'язаний з ключем запалювання стрічкою нагадає Вам, що замок блокатора не закритий! Для закриття замку Вам достатньо натиснути на ключ блокатора трохи вгору та провернути його. Коли кермо заблоковане, ключ вийде з блокатора... і Ви зможете залишити автомобіль. Ось така «розумна» річ створена «розумними» руками не тільки збереже Ваше авто, а ще й нагадає Вам, що Ви виходячи не забули скористатися її принадами. Конструкція блокаторів рульового валу Block Shaft дозволяє відновити контрольні пристрої та датчики, які світловим або звуковим сигналом нагадуватимуть Вам про стан замку (заблокований або розблокований).