LockSet » новини » ПРОБЛЕМА ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОГО АВТОМОБІЛЯ

ПРОБЛЕМА ЗАХИСТУ КОМЕРЦІЙНОГО АВТОМОБІЛЯ

Категорія: новини

Невеликий бізнес характеризується щільним потоком перевезення невеликими вантажівками. Збільшення затребуваності таких перевезень позначилося збільшення комерційних автомобілів. Це невеликі мобільні автомобілі, які здатні обслужити багато клієнтів і при цьому перевезти значну кількість вантажу.

А як саме забезпечити вантаж під час перевезення вантажу вулицями міста? Водію доводиться залишати машину просто на вулиці. Іноді вартість вантажу в кілька разів може перевищувати вартість авто. Тому постає питання щодо додаткового захисту такого транспорту. Йдеться не лише про обладнання комерційного автомобіля додатковими протиугінними методами, а й про захист їхнього вантажного відділу. Адже протягом 7-10 хвилин, коли такий автомобіль перебуває без нагляду, вантажний відсік може бути відкритим.

Саме для уникнення такого фіналу ми і рекомендуємо обладнати двері вантажних відсіків комерційних автомобілів додатковими замками, які виготовлені на базі високотаємних циліндрових механізмів Mul-T-Lock, які ще дають можливість організації системи майстер-ключ (за потреби) та подальшого сервісного обслуговування.

Окремо хотілося б торкнутися так само і так названих «дальнобійних» перевезень. Питання безпеки вантажу вирішується старим «добрим» пломбуванням. Що не завжди рятує. Вперше цю проблему спробували вирішити у компанії Mul-T-Lock. Тоді створили спеціальний замок, який встановлюється на морських контейнерах та захищає їх у перевезеннях.Хоча, що робити з трейлерами? Як їх захистити? Для вирішення цієї проблеми фірмою E-Lock (Ізраїль) спеціально розроблено замок, який добре прижився у нашій країні під назвою «Дятел». Цей замок вийшов універсальним і може бути встановлений у вантажний відсік будь-якого автомобіля: пиріжка, бусика, трейлера або на морський контейнер. Принцип його роботи базується на унікальному запатентованому Knock Code Technology (технології кодового удару) – технології передачі даних без шнура за допомогою серії ударів через тверді матеріали: метал, дерево, скло, пластмаса тощо. Замки встановлюються всередині і не мають жодної зовнішньої деталі, що забезпечує абсолютний захист від спроб несанкціонованого злому. Навіть незрозуміло, де саме стоїть замок. Ключі виглядають у вигляді брелока з цифровою клавіатурою та нагадують розмір брелока сигналізації. Для відкриття замка достатньо набрати код на ключі та злегка притиснути до твердої поверхні дверей. У разі втрати ключа повністю виключається можливість його несанкціонованого відкриття шляхом підбору фізичного коду. Споживачу достатньо використати новий ключ. Замок є повністю автономним і не залежить від бортової мережі автомобіля. Харчування відбувається від літієвого елемента, ресурс якого – за 10 відкриттях за добу – прирівнює 3-4роки. Сам фізичний код доступу є міцною комбінацією годинних інтервалів, що закріплює з кожною передачею і має велику кількість варіантів. Утримуючим елементом системи закриття є гак, який на розрив утримує 1,5 тонн.Можлива комплектація аксесуарами, які підвищують силу утримання до 2,5 тонн. Застосовуючи ці замки, можна домогтися того, що автомобіль закриватиметься в пункті завантаження, а відкриватиметься в пункті розвантаження. Водій не матиме доступу до вантажу. Можливо також об'єднання кількох автомобілів під один брелок, щоб відповідний експедитор відкривав автомобіль конкретного маршруту.

Дуже зручне застосування цього замку на автомобілях, які перевозять спеціальні та стратегічно важливі вантажі. Оскільки передачі даних крізь тверді матеріали, вони (замки) можуть бути встановлені на відсіки, які повністю екрановані від радіохвиль, рентгенівського та іншого випромінювання. Практика додаткового закривання багажних відсіків популярна в розвинених країнах, у тому числі й наших близьких західних сусідах по Євросоюзу.

Тому припускаємо, що нам легше просто прийняти їхній передовий досвід. Тим більше, що відновлення таких додаткових замикаючих пристроїв не потребує будь-яких додаткових знань і обладнання може використовуватися на базі будь-якого обладнаного встановленого центру, персонал якого має досвід роботи з іншими приладами, що замикають.